אשכול חדשנות ויזמות

העולם משתנה בקצב מהיר. המיומנויות החשובות ביותר בעולם החדש הן מיומנויות של חדשנות ויזמות. עובדים השולטים במיומנויות אלו זוכים ליתרון מובהק בשוק. חדשנות ויזמות אינן שמורות אך ורק לתחומי טכנולוגיה. כמעט בכל מערכת ארגונית – בתחומי הייצור, השירותים, מצפים מהעובדים להוביל תהליכים חדשניים. יתרה מכך, בזירה החברתית, משמשים כלים של חדשנות ויזמות ליצירת השפעה חברתית רחבה יותר ולסיוע בפתרון בעיות חברתיות, בריאותיות, חינוכיות או סביבתיות מורכבות.

בהתאם לחזון האוניברסיטה של תכניות לימוד רב-תחומיות, התכנית בחדשנות ויזמות שמה דגש על שותפויות ושילובים בינתחומיים דרך עבודת צוות ולמידה משותפת. מטרת אשכול זה של קורסי הבחירה היא לחשוף את הסטודנטים לעולם החדשנות והיזמות. שיטת הלימוד במרבית הקורסים תהיה על בסיס פרויקטים (learning based project), בדגש על התנסות מעשית ומפגש עם התעשייה והקהילה. בכדי להשיג מטרות אלו, ההוראה תשלב מרצים מעולם הפרקטיקה והלימוד יתנהל בכיתות קטנות. סטודנט/ית שישלים את כל שלבי ההכשרה באשכול יזכה לתעודה של התמחות בנושא "חדשנות ויזמות".

על כל סטודנט/ית (בתואר ראשון או בתארים מתקדמים) הבוחר/ת באשכול זה, לבדוק בתקנון הלימודים בחוגו ועם מזכירות החוג, את אישור הרישום.

לרשימת הקורסים באשכול – לחץ כאן

מרכזת האשכול הגב' אנה עובדיה, דוא"ל info@hil.haifa.ac.il, טלפון: 04-8288963